Site-ul seniormag.ro foloseste "cookie". Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea lor pe parcursul vizitei dumnevoastra.

Taxa unica de livrare pentru comenzi sub 250 lei: 17.99 lei si livrare GRATUITA peste 250 lei.

Toate produsele sunt livrate in ambalajul original sigilat

Produsele electronice beneficiaza de o garantie de 24 de luni de la data cumpararii. Reparatiile in perioada de garantie sunt asigurate de HDM Distribution SRL, Str. Izlazului, Nr. 1, 077145 Pantelimon, Jud. Ilfov, tel: 0744.298.584, email: service@hdmdistribution.ro, la sediul firmei, pe baza facturii fiscale si a certificatului de garantie, ambele in original. Livrarea produselor se face prin intermediul Urgent Cargus.

Disponibilitate

Livrarea produselor comandate se realizeaza in termen de 1-3 zile lucratoare (luni - vineri) incepand cu data plasarii comenzii dumneavoastra. Daca din motive obiective (probleme tehnice sau lipsa de stoc) nu putem sa realizam comanda dvs., ne angajam sa va anuntam si sa va oferim alte variante pentru a putea remedia problema.

Ridicare personala

Dupa plasarea comenzii puteti opta pentru Ridicare personala de la sediul firmei, parcurgand urmatorii pasi:

1. Plasati comanda pe site.

2. Alegeti optiunea de transport Ridicare personala.

3. Va emitem factura si o transmitem prin email catre dvs.

4. Achitati contravaloarea facturii in contul indicat pe factura, fie prin virament bancar (Ordin de plata din contul dvs.) fie prin depunere directa in contul nostru la una dintre sucursalele bancii Unicredit Bank.

5. Dupa confirmarea incasarii (in acceasi zi sau a doua zi cel tarziu), puteti veni la sediul nostru pentru ridicarea comenzii.

ATENTIE! La sediu nu putem incasa contravaloarea facturii!

Adresa: Str. Izlazului, nr.1, Pantelimon, jud. Ilfov Puncte de reper: pe Soseaua de Centura a Bucurestiului, de la podul Pantelimon in directia Otopeni, a doua curte dupa Franke (depozitul Superfood Company). Programul de lucru: Luni-Vineri 8 - 16, cu exceptia sarbatorilor legale. Pentru orice intrebare, ne puteti contacta.

Costuri de livrare

SeniorMag.ro percepe o taxa unica de transport in valoare de 17.99 RON (TVA inclus) indiferent de localitatea de destinatie (pe intreg teritoriul Romaniei) si de greutatea coletului, pentru comenzile care au o valoare mai mica de 250 lei.

Pentru comenzile cu o valoare minima de 250 lei livrrarea este gratuita.

Preturile includ TVA, 19%.

ATENTIE!

Cand inregistrati o comanda, dupa confirmarea produselor si a adresei, este necesar sa alegeti varianta de transport in functie de locatia dvs. Livrarea in Bucuresti este prestabilita. Daca locuiti in alt oras, va rugam sa alegeti, prin bifare, curierul national.

Livrarea

Produsul comandat va fi livrat la adresa de livrare indicata de Client in termen de 1-2 zile lucratoare de la prelucrare*, daca nu este specificat altfel. Pentru comenzile prelucrate pana la ora 12, livrarea se va face in 24h - 48 h.

* comenzile pot fi prelucrate de luni pana vineri intre orele 8-16, cu exceptia sarbatorilor legale

In cazul sarbatorilor sau dificultatilor cauzate de fenomene meteorologice, este posibil sa apara intarzieri.

Pentru comenzile cu plata prin virament bancar, termenul de livrare se calculeaza incepand cu confirmarea platii. Produsul este predat clientului sau unei persoane terte care o va receptiona, va verifica starea coletului (nedeteriorat, sigilat) va plati si va confirma primirea produsului in numele clientului semnând documentele de livrare. Clientul are obligatia de a verifica pe loc continutul coletului, reclamatiile ulterioare predarii coletului de catre curier nu vor fi luate in considerare.

HDM Distribution SRL va depune toate diligentele pentru a respecta termenele de livrare mentionate pe site. Totusi, nu putem fi considerati responsabili de eventuale intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert, de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.

Clientul are dreptul de a returna produsul comandat in cazurile in care:

- produsul livrat in mod evident nu corespunde comenzii;

- produsul a fost deteriorat in timpul transportului.

In cazurile mentionate mai sus, clientul poate cere ca marfa livrata sa fie inlocuita cu una care corespunde comenzii plasate de acesta prin trimiterea magazinului online a unei cereri in scris in acest sens.

Clientul are dreptul sa notifice in scris renuntarea la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare incepând cu data primirii produsului. In acest caz, clientul persoana fizica denunta unilateral contractul incheiat la distanta in termenul stipulat anterior, printr-un mail pe adresa comenzi@seniormag.ro. Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC.

Pentru rambursarea sumei echivalente, clientul trebuie sa returneze produsele nefolosite, integre, complet ambalate si cu toate documentele atasate, inclusiv, dar nu numai, cu instructiunile de utilizare, etc., fara defecte interioare sau exterioare, in ambalajul original, costurile de livrare fiind achitate de catre client. Magazinul online se obliga sa returneze intr-o forma aleasa impreuna cu clientul, intreaga suma platita de acesta, fara a solicita clientului cheltuielile aferente rambursarii sumei, in cel mult 15 de zile lucratoare de la data renuntarii clientului in scris la produsul achizitinat prin intermediul magazinului on-line, dar nu inainte de a primi produsul returnat.

Datele cu caracter personal comunicate de client nu vor fi facute publice conform Legii de protectie a datelor cu caracter personal si Codului de procedura fiscala. Pentru detalii vezi Confidentialitate.

Aceste Conditii generale intra in vigoare la data de 1 decembrie 2016. SeniorMag.ro si HDM Distribution SRL isi rezerva dreptul de a le modifica in orice moment, publicand in acelasi timp modificarile respective pe site.

Modificarile ulterioare in Conditiile generale nu afecteaza relatiile contractuale dintre client si HDM Distribution SRL, respectiv SeniorMag.ro, pentru comenzile plasate anterior acestor modificari.

Anularea sau modificarea comenzii

Pentru anularea sau modificarea comenzilor va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil prin email la comenzi@seniormag.ro sau telefonic la 0744.298.584. Va rugam sa anuntati cat mai repede orice modificare sau o eventuala anulare, pentru a evita plata transportului produselor.

Garantia produselor

Produsele electrice si electronice beneficieaza, conform legislatiei in domeniu, de o perioada de garantie de 24 de luni. Aceste produse vor fi insotite de certificat de garantie, in care sunt stipulate urmatoarele clauze:

Condiţii de acordare a garanţiei

1. Termenul de garanţie este de 24 luni de la data cumpararii produsului.

2. Garanţia se acorda conform legislaţiei române in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca aparatul este folosit corespunzator (in concordanţa cu instrucţiunile de folosire) si este valabila numai insoţita de factura de cumparare si certificatul de garanţie, ambele in original.

3. In cazul defectarii in condiţii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanţie, produsul se va repara gratuit, la sediul importatorului HDM Distribution SRL, Str. Izlazului, Nr. 1, 077145 Pantelimon, Jud. Ilfov, tel: 0744.298.584, email: service@hdmdistribution.ro, in maxim 15 zile de la data la care cumparatorul a adus la cunoştinţa vânzatorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul unor vicii ascunse, termenul maxim curge de la data finalizarii expertizei tehnice, efectuate de un organism tehnic neutru. Sesizarile se vor adresa HDM Distribution SRL, Str. Izlazului, Nr. 1, 077145 Pantelimon, Jud. Ilfov, tel: 0744.298.584, email: service@hdmdistribution.ro.

4. Produsele electrice au in componenţa subansamble electronice şi mecanice delicate, care necesita respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intreţinere şi reparaţie prevazute in manualul de utilizare.

5. Situaţii care duc la ieşirea din garanţie a produsului:

· Nerespectarea condiţiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in funcţiune, exploatare şi intreţinere prevazute in manualul de utilizare sau in condiţii ce contravin standardelor tehnice din România;

· Documentele de garanţie nu sunt prezentate, au fost deteriorate / modificate sau sunt ilizibile;

· Aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greşita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in condiţii improprii – funcţionarea repetata in regim de mari diferenţe de temperatura care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiaţii solare, deteriorarea a capacelor de protecţie sau neglijenţei in utilizare;

· Sigiliul aplicat a fost deteriorat, şters sau inlocuit;

· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decât cea recomandata de producator, alt alimentator/incarcator de reţea decât cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decât cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto)

· Neconcordanţa intre seria de pe certificat şi cea inscrisa pe aparat;

6. Pierderea certificatului de garanţie determina ieşirea din garanţie a produsului.

7. Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garanţie atrage dupa sine raspunderea vânzatorului

. 8. Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pâna la data repunerii in stare de funcţionare a produsului. Prelungirea termenului de garanţie se inscrie pe certificatul de garanţie.

9. Durata medie de utilizare a produsului este de 2 sau 5 ani. Se asigura contra cost, reparaţii in afara perioadei de garanţie

10. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba româna. Cumparatorul a luat la cunoştinţa de integritatea şuruburilor şi sigiliilor produsului.

11. Garanţia furnizata nu afecteaza drepturile statuare ale consumatorului prin legislaţia aplicabila in vigoare (legea 449/2003; OG 21/1992) şi nici drepturile consumatorului in raport cu un vânzator care decurg din contractul de vânzare-cumparare.

* CERTIFICATUL DE GARANŢIE NU ESTE TRANSMISIBIL